Beeldverslag Noodhulp Pakistan

De weken voor Passen hebben 265 families in Francisabad en 50 families in Rasool Pura, Gujranwala een voedselpakket gekregen.

Lees dit korte beeldverslag.

Our Diwa team in Pakistan heeft voedsel en zeep ingekocht en pakketten samengesteld.

We hebben behoeftige families geregistreerd. We hebben pakketten bij de mensen thuis gebracht.

En pakketen gedistribueerd bij het kantoor van Diwa en vanuit een huis in Rasool Pura.

We danken hartelijk alle mensen die vanuit Nederland en England onze acties hebben gesteund!

Nog steeds is hulp dringend nodig. Nog steeds zijn er veel families die niets hebben en honger lijden. De komende tijd, in april en mei, is er opnieuw hulp nodig. We willen graag nog  minimaal 400 voedselpakketten uitdelen. Daarbij is uw steun en betrokenhied ook in deze tijd na Pasen meer dan welkom!

Met hartelijke groet,

Jan Dirk Schouten